Salg / Bytte af kolonihaver

Her finder du opslag om Salg/Bytte vedr. kolonihaver.

SKAL VI BYTTE?

Vi ejer en skøn McLouis autocamper, som nu skal på nye eventyr, og vi vil gerne bytte med en kolonihave.

Den eneste grund til at vi må af med McLouis, er at vores barn bliver ked på længere køreture. Vi har ellers haft fantastiske ture til Spaniens kyst og på vinture i Frankrig og smut forbi Sortehavet – og så er det jo et godt gæstehus til bedstemor. McLouis kører som en drøm, og kan køres af normalt B-kørekort, og har for nylig fået opdateret vandsystem og forbi værksted. Hun skal synes næste gang til sommer 2024.

Fakta: Hun er 6,5 meter lang, og har en siddegruppe, to dobbeltsenge, 4 selepladser et køkken med køle/frys, vask og gasovn og gaskomfur og emhætte. Der er kassettetoilet, håndvask og separat bad. Der er opvarmning med gasfyr, men kan også opvarmes med el, og der er solceller på taget.

Vores McLouis står til en værdi af omkring 800.000, men hvis du tænker at din have er mere eller mindre værd, så snakker vi om differencen.

Tag gerne kontakt til Frederikke på 22416678