Foreningshus

Kun medlemmer af haveforeningen kan leje huset. Leje af huset kræver at medlemmet er til stede under hele festen og er ansvarlig for at regler og adfærd for huset overholdes.

Huset er uopvarmet og der må ikke bruges varmekilder i huset hvor der bruges el, gas eller åben ild.

Ud over leje og depositum skal der betales for brug af el pr. kwt.

Eventuel økonomisk udestående betales af lejer. Ved uoverensstemmelse eller manglende betaling tillægges dette haveloddets haveleje og dermed bliver det opkrævet efter foreningens regler for manglende betaling til foreningen.

Herefter gælder

Leje af huset

Weekend 1200,00 kr.

Enkelt dag 800,00 kr.

Depositum 500,00 kr. betales ved bestilling af huset. Depositum tilbagebetales fuldt ved afbestilling senest 1. måned før brug.

Lokalet er til rådighed fra kl. 11.00 på dagen til kl. 10.00 næste dag.

Lejen betales når man får udleveret nøglen til huset.

Man kan kun betale med kontanter når man lejer huset.

Nøglen hentes og afleveres til Lene i have 69. Depositum tilbagebetales når huset er tjekket.

Regler for brug af foreningshuset

Musik efter kl. 24.00 er ikke tilladt og vinduer og døre skal være lukket kl. 22.00. på hverdage skal musik være slukket kl. 22.00.

Mangler eller ødelagte effekter skal erstattes.

Der må intet fjernes fra huset eller lånes fra huset, når det lejes.

Der må ikke sættes tegnestifter, hæfteklammer, søm og lign. i vægge og borde.

Borde og stole tørres af, sættes på samme måde som da men overtog huset, gulve støvsuges og vaskes, toiletter rengøres (wc, håndvaske, spejle, gulv og toiletspande tømmes og rengøres).

Porcelæn, bestik, kaffemaskiner, termokander, gryder m.m. rengøres og sættes på plads.

Skærebrætter i træ stilles adskilt til tørre efter rengøring.

Komfur og ovn rengøres.

Køleskab og fryser tømmes og rengøres. Skal ikke slukkes.

Hvis der stilles flag og lign. i huset og på fællesarealer skal disse fjernes efter arrangementet.

Man skal selv medbringe viskestykker, karklude og håndklæder.

Rengøring kan tilbydes for 500,00 kr. og skal bestilles når man lejer huset. Man skal tørre borde og stole af og sætte stolene op på bordene samt feje gulvet.

Betaling for rengøring skal ske samtidig med betaling for leje af huset.

Er du interesseret i at leje foreningshuset, kontakt venligst Lene på leh53@icloud.com